esmaspäev, 8. juuni 2009

Õpilaste meenutusi õppeaastast

"Eelmisel aastal jagati klass kaheks. Mina läksin 5.a klassi. Saime uue klassijuhataja. Käisime palju ekskursioonidel. Mulle väga meeldis 5. klass." Kristjan

"Igal juhul oli sel aastal väga palju nalja ja tralli. Kui me ekskursioonidel käime, siis on ikka teine klass ka kaasas. On olnud ka mitmeid probleeme, kuid nendest me oleme üle saanud. Olime see aasta suitsuprii klass ja osalesime "Tere, kevades". Ma küll eriti midagi ei otsinud, aga asi seegi. Mulle väga meeldis see klass. Kõik olid toredad ja lahedad." Marti

"Viiendas klassis tegime palju erinevaid ettevõtmisi. Käisme kaks korda Olustveres. Esimesel korral muuseumis ja jõululõunal ning teisel korral saime sõita hobuse ja traktoriga. See aasta on tore mõnes mõttes." Kristina

"Viiendas klassis oli palju huvitavaid asju. Mulle see igatahes meeldis. Inglise keeles tegime ka näidendit, mida me esitasime Viljandis inglise keele päeval." Karina

"Kõigepealt käisime Viljandis muuseumis. Seal meeldisid mulle kõige rohkem loomade topised. Käisime ekskursioonil Ida-Virumaal. Ma olin nendes kohtades käinud, aga siiski meeldis see mulle väga." Vivika

"Juba ongi läbi saamas 5 klass. Oleme jõudnud teha väga paljusid asju: käinud teatris, ekskursioonil, ja pidanud klassi pidu. Kõige rohkem meeldis mulle üritustest klassiõhtu. Ma ise olen käinud näiteringiga näitlemas, kergejõustikus võistlemas ja jalgpalli mängimas. Õppimises on mul hästi läinud. Ainult inglise keel oli "neli". See õppeaasta on hästi läinud." Magnus

"1. septembril oli üllatus suur, kui saime teada, et moodustati kaks klassi. Hea meel oli selle üle, et jäin parimate sõpradega ühte klassi. Õppeaasta oli väga põnev, edukas ja sündmusterohke. Maakonna võrkpallivõistlustel saavutasime 2. koha, Viljandimaa gümnaasiumide teatevõistlusel "Tähelepanu, start!" 3. koha ja maakondlikul rahvastepallivõistlusel 5. koha. Matemaatikavõistlusel JÄVI saavutasin 5. klassi arvestuses I koha.
Meil on väike ja sõbralik klass, kus hädas olijat alati aidatakse. Ees ootab soe ja põnev suvi ning kokku saame jälle sügisel." Jan-Erik

"Eelmine aasta jagati meie klass pooleks, see oli alguses üsna harjumatu. Siis me käisime Viljandis, seal me mõõtsime ja arvutasime ning vastasime igasugustele küsimustele. Näiteringiga käisime palju esinemas, see oli tore." Anete
"Maakondlikel rahvastepalli võistlustel saavutasid tüdrukud 5. koha ja poisid sammuti 5. koha. Meie koolis toimus õpilasesinduse laager, kus osales igast klassist 1-2 õpilast. Seal arutatakse kõike üritusi ja ettevõtmisi mis on mõeldud õpilastele. Lastekooriga käisime maakondlikul ettelaulmisel ja meie õnneks me pääsesime Tallinna laulupeole. 8. mail käisime mängimas paintballi. Paintball on sõjamäng värvi kuulidega. See aasta oli raske, aga huvitav, meil oli nii huvitavaid ja väga lahedaid koolipäevi, aga ka igavaid ja tavalisi. Mõned asjad oleks võinud olla teisiti, näiteks mõned hinded ja tunnid, aga ikkagi oli tore ja huvitav." Annika